Search found 1912 matches

by MadAce
Fri May 24, 2013 11:57 pm
Forum: The Tavern
Topic: Roll Call
Replies: 6
Views: 6453

Re: Roll Call

I still roam these parts.

What could get me to start playing again: http://starportgame.com/sgeforum/viewto ... 17#p268517
by MadAce
Mon May 20, 2013 6:49 pm
Forum: The Tavern
Topic: Nostalgia
Replies: 8
Views: 8528

Re: Nostalgia

A lot of people still log in to the forums to read....just look at the old regulars and observe the last log in date. I suspect they are waiting for some changes to the game making it worth wile to play again. I'm waiting for Toonces to make StarPort 2. Using the Unity Engine since it relatively ea...
by MadAce
Thu May 02, 2013 10:51 pm
Forum: The Tavern
Topic: New Blog Post
Replies: 12
Views: 10040

Re: New Blog Post

Two blog posts in one year? What is this? 2010?

Still nice to see this added. Sounds awesome.
by MadAce
Tue Apr 23, 2013 6:02 pm
Forum: The Tavern
Topic: Hi
Replies: 3
Views: 3846

Re: Hi

Ha, good question.
by MadAce
Sun Apr 14, 2013 6:59 pm
Forum: The Tavern
Topic: Starport GE Trading Cards - New Hercules Cluster set
Replies: 1117
Views: 771756

Re: Starport GE Trading Cards - New Hercules Cluster set

Kwijibo wrote:I still have 'em all.. The photo site I had everything posted was assimilated by Yahoo and they killed everything there unless you paid $$$.
I could probably reload them somewhere else if there is interest or send me a pm and I'll email you your card.... MORANS!
How could you not send me my card?
by MadAce
Fri Mar 29, 2013 9:18 pm
Forum: The Tavern
Topic: It's been long
Replies: 12
Views: 9907

Re: It's been long

Chicboy wrote:You not in a Belgian mental asylum yet? I heard they give you chocs, Stella and waffles everyday!!
I run the asylum.
by MadAce
Thu Mar 21, 2013 10:51 pm
Forum: The Tavern
Topic: It's been long
Replies: 12
Views: 9907

Re: It's been long

yeah and i bet u still sound like mickey mouse I'd rather have the voice of a mouse than the brain of a mouse. Tho I don't disrespect you for wanting it the other way. With comments like that, I think its pretty clear you have both. Hell, even with the same brain mass Van would still be more of an ...
by MadAce
Mon Mar 18, 2013 9:36 pm
Forum: The Tavern
Topic: It's been long
Replies: 12
Views: 9907

Re: It's been long

VanadiumDragon wrote:yeah and i bet u still sound like mickey mouse
I'd rather have the voice of a mouse than the brain of a mouse. Tho I don't disrespect you for wanting it the other way.
by MadAce
Sun Mar 17, 2013 8:50 pm
Forum: The Tavern
Topic: It's been long
Replies: 12
Views: 9907

Re: It's been long

VanadiumDragon wrote:with the title "its been long" i was expecting this to go a diff direction.... like up?
It's amazing how you haven't evolved in years. Must have taken quite some effort.
by MadAce
Mon Mar 11, 2013 4:58 pm
Forum: The Tavern
Topic: I think your avatars are scaring away new players
Replies: 16
Views: 13157

Re: I think your avatars are scaring away new players

I've always kinda liked my avatar.

A lot.


A whole lot.
by MadAce
Sat Mar 02, 2013 5:46 pm
Forum: The Garbage Chute
Topic: Holy Crap
Replies: 12
Views: 18386

Re: Holy Crap

MrMcZ wrote:madace nice profile pic thingy. i like the way it blinks gj
Blinks? What do you mean?
by MadAce
Tue Feb 26, 2013 8:40 pm
Forum: The Tavern
Topic: Happy (belated) Birthday, Starport!
Replies: 6
Views: 5864

Re: Happy (belated) Birthday, Starport!

9 years old.

Nine years. How the world and gaming have changed in 9 years. Free2Play has gone from being a staple of crap games to true mainstream.
Facebook. Twitter. Kickstarter. An entire generation of consoles. Smartphones. HTML5.

9 Friggin years.


How about a kickstarter for Starport 2?
by MadAce
Fri Feb 01, 2013 4:25 pm
Forum: The Tavern
Topic: Soo...
Replies: 4
Views: 3823

Re: Soo...

canshow wrote:I don't believe I have played in about 2 years.

Has anything changed?
Blitz. Because even reading the words "attention span" is too much for some people.
by MadAce
Fri Sep 07, 2012 4:50 pm
Forum: The Tavern
Topic: Toonces suspended me for trying to cheat!
Replies: 8
Views: 6435

Re: Toonces Turns To Blackmail

You realize nobody actually cares, and that this doesn't make Toonces look bad in any way, right? Of course he wants to know if any particular program is having success hacking/assisting cheating in his game. That way he can fix that issue. Nobody wants cheaters in SGE. So you can repost this as ma...
by MadAce
Tue Aug 14, 2012 5:46 am
Forum: The Tavern
Topic: How many of you would.........
Replies: 6
Views: 4574

Re: How many of you would.........

You guys do realize there's a whole ecosystem of great free AAA titles out there, right?

The old SGE was good in a different context (time, competition and community) and wouldn't cut it in these modern times.
by MadAce
Sun Aug 12, 2012 10:09 pm
Forum: The Tavern
Topic: The Frontier, a story
Replies: 25
Views: 14928

Re: The Frontier, a story

This was another well-written update. But I have a feeling I didn't learn, a whole lot more about any of the characters or the plot. Really looking forward to the next installment, tho.
by MadAce
Mon Aug 06, 2012 4:07 pm
Forum: The Tavern
Topic: The Frontier, a story
Replies: 25
Views: 14928

Re: The Frontier, a story

:shock: That was pretty awesome. Your writing has improved.
by MadAce
Mon Jul 23, 2012 4:59 am
Forum: The Tavern
Topic: The Frontier, a story
Replies: 25
Views: 14928

Re: The Frontier, a story

Everything pretty much the same, except for the politics thingy. Right now we're running up to an election. And I'm kinda the guy of one of the most important elections websites. I also work in the video team (3 vids so far) and have been given the honor of being asked my opinion on some matters on...
by MadAce
Sun Jul 22, 2012 7:37 pm
Forum: The Tavern
Topic: The Frontier, a story
Replies: 25
Views: 14928

Re: The Frontier, a story

Everything pretty much the same, except for the politics thingy. Right now we're running up to an election. And I'm kinda the guy of one of the most important elections websites. I also work in the video team (3 vids so far) and have been given the honor of being asked my opinion on some matters on ...
by MadAce
Sun Jul 22, 2012 11:29 am
Forum: The Tavern
Topic: The Frontier, a story
Replies: 25
Views: 14928

Re: The Frontier, a story

You son of a... Now you're going to lure me in with a great story and then you'll abandon it when I'm hooked.


Please continue!


BTW, how ya doin mate?!
by MadAce
Sun Jul 15, 2012 11:05 pm
Forum: The Tavern
Topic: How much do u think this game would sell for?
Replies: 4
Views: 4867

Re: How much do u think this game would sell for?

Seriously? No one could and should buy it. It's an outdated, 2D, DirectX 7 engine. It's been developed by one or two people at max. Not exactly the right environment for coding discipline and proper documentation. Honestly, I wouldn't be surprised that with a modern "free" engine it's a moderately e...
by MadAce
Mon Jun 11, 2012 9:07 pm
Forum: The Garbage Chute
Topic: Holy Crap
Replies: 12
Views: 18386

Re: Holy Crap

Saber-Fury wrote:Since MadAce is following this topic maybe he can answer: I've always wondered - is Caia a player who quit, or someone who uses an aka in the game :shock:
My guess: quit.
by MadAce
Mon Jun 11, 2012 4:53 pm
Forum: The Garbage Chute
Topic: Holy Crap
Replies: 12
Views: 18386

Re: Holy Crap

Caia wrote:I'm aliiiiiiiveeeeee! And fairly drunk.
Wow, you're drunk? How amazing! That's such a great achievement. Good on you!
The facilitated loss of self-control because you don't have the stones to face reality makes you such a badboy. Truly, I'm impressed.
by MadAce
Fri Jun 08, 2012 6:14 pm
Forum: The Garbage Chute
Topic: Holy Crap
Replies: 12
Views: 18386

Re: Holy Crap

There's still cool people here. Me.
by MadAce
Thu May 24, 2012 4:24 pm
Forum: The Tavern
Topic: Is it time for new forum moderators?
Replies: 16
Views: 12151

Re: Is it time for new forum moderators?

What is there to moderate?
by MadAce
Mon Apr 02, 2012 9:20 pm
Forum: The Tavern
Topic: Worth Coming Back To?
Replies: 42
Views: 30978

Re: Worth Coming Back To?

...remembering madace. oh how i remember. Is this game worth coming back to? want to team up somewhere as anons? LMFAO few people remember the tyranny of madace these days. +1 for the nostlgia vote. All we need is CC here to measure dicks with and we got another evening like the champs!! It wasn't ...
by MadAce
Sat Mar 10, 2012 2:20 pm
Forum: The Garbage Chute
Topic: Kony 2012 (the scam)
Replies: 8
Views: 8424

Re: Kony 2012 (the scam)

nine-breaker, I've just realized I find you more annoying than pretty much every retard that has ever graced these forums.

Perhaps because you're more a disguised retard than an obvious one.
by MadAce
Thu Mar 08, 2012 6:53 pm
Forum: The Tavern
Topic: lol
Replies: 14
Views: 10783

Re: lol

RainbowPrince wrote:Hey i'm awesome just thought you should know that. Howdy all that i haven't seen in along time :lol:
Awesome? I beg to differ.
by MadAce
Mon Mar 05, 2012 6:30 pm
Forum: The Tavern
Topic: TOONCE WAKE THE FUKK UP
Replies: 12
Views: 8925

Re: TOONCE WAKE THE FUKK UP

Toonces should make Starport 2. It's impossible to fix SGE, and even more impossible to market it. You lack to explain in detail a Starport 2. Do you mean graphical improvements and a plethora of more content that is balanced yet satisfies the general concept of SGE? :o I remember a post main about...
by MadAce
Sun Mar 04, 2012 8:56 pm
Forum: The Tavern
Topic: TOONCE WAKE THE FUKK UP
Replies: 12
Views: 8925

Re: TOONCE WAKE THE FUKK UP

Toonces should make Starport 2. It's impossible to fix SGE, and even more impossible to market it.